Annette Madsen

Jeg hedder Annette Madsen, jeg er født i 1970.
Jeg bor på Pontoppidansgade med min mand og yngste søn.
Jeg er som person venlig, glad, rolig og imødekommende.
Vores hjem er allergivenligt, det vil sige ingen dyr, tæpper eller røg.
Jeg har været dagplejer siden 2003. Jeg har erfaring med blandt andet for tidligt fødte børn og to sprogede familier.

Vi bruger meget tid i haven, hvor der er god mulighed for motorisk udvikling. Vi leger i sandkassen og vi rutsjer og kører på løbecykler og scootere. Nogle gange er vi på ture ud af huset. Det kan bl.a være en tur i Hedelund,  besøge kollegaer eller en tur på “Bjerget”.

Indenfor synger, læser og leger vi. Indimellem laver vi kreative ting, bl a. til højtiderne og nogle gange af ting vi har fundet i naturen.  Vi laver nogen gange små forløb sammen med et par kollegaer , det har været sang og  rytmik/ yoga/kend din krop

Jeg vægter ro, tryghed, nærvær og plads til det enkelte barn. Derudover er det vigtig for mig, at have et godt samarbejde med forældrene. Åbenhed, tillid og respekt er vigtigt, så vi sammen kan tale om jeres barns udvikling og dagligdag.

Jeg serverer en sund og varieret kost og arbejder ud fra de 6 læreplans temaer( barnets personlige udvikling, sprog, krop og bevægelse, kulturelle udtryksformer og værdier, sociale kompetencer, naturen og naturfænomener).

Jeg glæder mig over at se, de små udvikle sig og blive selvstændige, selvhjulpne og klar til børnehaven.