Louise Kaasing Skovgaard

Mit navn er Louise Kaasing Skovgaard og er årgang 1976. Jeg har altid været glad for børn og har fra barnsben været familiens og vennernes faste barnepige.
At være dagplejer har været en drøm igennem flere år, da børn for mig giver liv og glæde i hverdagen. Og efter endt barsel med min datter, gik drømmen i opfyldelse og jeg åbnede op som kommunal dagplejer.
Jeg er uddannet Tandklinikassistent og salgsassistent/helsevejleder. Er gift med Thomas og sammen har vi Julian fra 2013 og Isabelle fra 2016, der begge går i skole i nærområdet. Mit hjem er 100% røgfrit og dyrefrit.

Vi har vores eget legeområde i haven og der har vi legehus, rutsjebane og sandkasse og et hav af forskellige køretøjer, som der leges flittigt på. Vi bor i et nyere hus, i et dejligt roligt og sikkert kvarter i vestbyen og tæt på skov, sø og legepladser, som besøges ofte.

Hverdagen i min musikalske dagpleje, er altid på børnenes præmisser, dog arbejder jeg i dagplejen med faste rammer og rutiner. Vi synger og danser hver dag, er kreative, bager og har motorisk træning og øvelser på programmet.
Vi får hver anden måneden besøg af to musikere, der spiller på instrumenter og sammen synger vi børnesange og spiller med på egne musikinstrumenter.
I dagplejen vægtes udelivet højt og vi elsker at gå ture i naturen og indsamle blade, kastanjer og lignende gerne til kreative projekter.

Fordi jeg møder jeres barn, hver morgen med åbne arme, nærvær og genkendelig struktur i hverdagen.
Jeg vægter udeliv, motorik, musik, sang og kreativitet højt.