Jane Birgitte Jensen

Jeg hedder Jane, er en årgang 1969, bor på Munkegade 1, Jerslev. Jeg bor her sammen med Allan. Jeg har 2 voksne børn, Michael født i 1994, og Anne født i 2001.
Jeg blev ansat som kommunal dagplejer i september 2021, efter at have været i privat virksomhed i 18 år.

Min dagpleje er indrettet med 1 legeværelse, 1 spiserum og en vinkelgang med garderobe, hvor hvert enkelt barn har sin egen plads.
Når børnene møder om morgenen, sidder vi og hygger og bliver vågne, da jeg synes det er vigtigt lige at møde hinanden. Så spiser vi morgenmad. Jeg serverer en sund og varieret kost.
Alt efter vejret er vi en del ude, både på min legeplads og ude i naturen/ byen, vi går gerne tur og snakker om det vi ser på vores vej.
Vi leger også inde, synger og danser, tegner, maler, og snakker.
I min gang er der plads til at vi kan køre på scooter, lege med dukkevogn eller bare tonse afsted, hvis man lige har brug for det.
Vi går i heldagslegestue, hvor vi mødes med andre dagplejere og deres børn, 1 gang om måneden er der gymnastik.
Vi går også på besøg i børnehaven, så børnene kan blive fortrolige med den.
Jeg hygger om børnene, og meget foregår i deres tempo.

Hos mig bliver børnene mødt i børnehøjde, alle børn er ligeværdige, alle børn har ret til at blive set og hørt.
Jeg vægter samarbejde med jer forældre rigtig højt, da jeg mener at man kommer længst med ærlighed og åbenhed.
Jeg drager omsorg for det enkelte barn, og møder det på dets niveau.
Hos mig lærer børnene at tage hensyn til andre, omgås andre børn, turtagning bl.a. når vi skal have tøj på og vaske fingre.
Håber i får lyst til at få jeres barn passet i min dagpleje.

Mvh Jane