Lene Larsen

Jeg er årgang 1961, uddannet pædagog og har arbejdet som dagplejer i Brønderslev Kommune siden februar 2007. Jeg vægter og værdsætter et åbent, ærligt og konstruktivt forældresamarbejde højt.

• De spiser sund og varieret mad planlagt ud fra kommunens og Dagplejens kostpolitik
  • De sover, ud fra deres individuelle behov, ude i frisk luft i egen barnevogn (i garage ved dårligt vejr)
  • De leger og lærer med udgangspunkt i den styrkede pædagogiske læreplan
  • De vokser, modnes og udvikles i deres eget tempo
  • De stifter bekendtskab med årets højtider, årstidernes skiften, traditioner og kulturformer
  • De oplever, at de er værdifulde som sig selv og en vigtig del af fællesskabet

I skal vælge en plads hos mig, hvis I ønsker, at jeres barn skal gå i dagpleje i et dagplejehjem, der er kendetegnet ved omsorg, tryghed, ro, struktur, rummelighed, tydelighed, forudsigelighed og respekt for forskellighed, og hvor barnet får tid og ro til at lære og udvikle sig i sit eget tempo.