Susanne Larsen

Jeg er fra årgang 1970. Bor i et hus med en stor have til, sammen med min mand. Vi har 3 voksne drenge. Jeg er uddannet Pædagogisk assistent og har over 25 års erfaring med børn. Som person er jeg frisk, tålmodig, naturlig, stabil, anerkendende og tillidsfuld.

Jeg arbejder ud fra de 6 læreplans temaer:

1. Barnets personlige udvikling og kompetencer
  2. Sprog
  3. Krop og bevægelse
  4. Kulturelle udtryksformer og værdier
  5. Sociale kompetencer
  6. Natur og naturfænomener

Jeg elsker at arbejde med børn, det er meget vigtigt for mig, at børnene føler sig trygge, der er ro, nærvær og plads til det enkelte barn, så det kan udvikle sig. Jeg arbejder meget på børnenes præmisser og ser hvor/ hvad det enkelte barn har brug for.
Det er vigtigt med et godt forældresamarbejde, hvor der er åbenhed, tillid og respekt for hinanden.
Vi bruger meget tid på at lege, synge, danse, hoppe, tegne og høre musik, men vi kan også godt lide at være kreative og lave motorikbane. Vi er meget ude i haven og lege, men vi kan også godt lide, at gå en tur i fx Hedelund og fodre ænder, Troldeskoven, på legepladsen osv.

Fordi der er plads og tid til det enkelte barn. Jeg har plads til, at barnevognen kan stå her hos mig.