Gæstehus

Velkommen i Gæstehuset

Når din dagplejer fra ferie eller er syg kan dit barn tilbydes en gæstedagplejeplads i Gæstehuset. Dit barn har samme pasningstid i gæstehuset som hos sin dagplejer, altså I kan bruge jeres dagplejers åbningstid når I tilbydes plads i Gæstehuset.

Personalet i Gæstehuset er: Elise, Anette, Bente og Lene.
Pladserne i Gæstehuset benyttes hovedsageligt ved dagplejers længerevarende sygdomsforløb samt planlagte feriedage/uger.

Ved planlagt ferie, får I besked igennem jeres dagplejer om plads i Gæstehuset. Ved pludselig opstået fravær hos jeres dagplejer, bliver I kontaktet af morgenvagten på dagplejekontoret om plads i Gæstehuset. Børn fra Brønderslev by kan benytte Gæstehuset. Er der ledige pladser, kan disse tilbydes småbyerne.

For at opnå et godt samarbejde omkring jeres barn, er I velkomne til at besøge os i Gæstehuset. Vi lægger vægt på en rolig hverdag, derfor bedes I ringe og aftale et besøg, såfremt I finder det aktuelt. Når I henter jeres barn i legestuen, er I velkomne til at kigge ind i Gæstehuset. Benyt Gæstehusets indgang.
Gæstehuset og legestuen ligger i samme hus, derfor vil jeres barn komme til at kende huset.

Praktisk information:
Hverdagen i Gæstehuset vil ligne den hverdag, jeres barn kender fra sin egen dagplejer. Det vil sige, at sover barnet i barnevogn medbringes denne. Barnevogne opbevares i
overdækket barnevogns skur. Der medbringes skiftetøj og bleer. Jeres barn får egen garderobe. Har I mulighed for at skrive navn i barnets tøj, vil det være en hjælp til personalet.

Kost:
Gæstehuset følger Brønderslev Kommunes kostpolitik. Det betyder at der serveres en alderssvarende og varieret kost, samt at kage, sukker og slik serveres i begrænset omfang.
Gæstehuset byder på mange muligheder, herunder dejlige lyse lokaler, et rum til kreative aktiviteter, motorik rum til fysisk udfoldelse og indhegnet legeplads med redskaber, der inspirerer til forskellig leg.

Gæstehuset kan kontaktes på tlf. 99455311 eller 50818160
Mailadresse: Gaestehus@99454545.dk