Maja Christensen

Mit navn er Maja.
Jeg er uddannet Pædagogisk Assistent og siden arbejdet både i børnehave, vuggestue og SFO.
Jeg bor i Klæstrup by - dog et lille stykke ud af en grusvej.
Jeg er gift med Filip, som arbejder som bestyrer, på gården bag stuehuset.
Vi har sammen vores datter Clara fra februar 2020.
Vores hus og ejendom er 100% røgfrit og vi har ingen dyr.

Der er både en sansegynge, sandkasse, balancebom, rutsjebaner, legehus og en stor nedgravet trampolin til rådighed.
Vi har på grunden også en lille skov, som kan udforskes.
Jeg holder af, at synge med børnene og se dem udfolde sig sprogligt (Trods min dårlige sangstemme)
Kreative emner til at styrke finmotorikken, samt grovmotorikken - især på udearealerne, vægtes også meget højt i hverdagen her.
Der bliver selvfølgelig serveret en sund og varieret kost og engang imellem laver vi også varm mad eller bager, som børnene selvfølgelig også er behjælpelige med.

Jeg elsker mit arbejde som dagplejer og jeg kan tilbyde et hjertevarmt hjem med børnene i fokus!
Der er rigtig god plads herude på “landet” både indendørs - men bestemt også udendørs.
Vi har en dejlig stor have, samt lukket gårdsplads. Der er ligeledes en stor garage med plads til alle barnevogne og de må også gerne stå her fast.
Den her landlige hygge byder på rigtig mange ting også udover god plads. Vi har fx en traktor i garagen, som altid er et stort hit. Der er ligeledes både heste og køer længere nede af vejen.