Birgitte Vittrup

Jeg er født i 1981 og jeg har været ansat i kommunal dagpleje siden 2020.
Jeg bor i nordbyen, sammen med Leif. Da jeg selv er mor til 1 dejlig ung mand, ved jeg, at den største lykke i verden er at få et barn og når det en dag skal passes, er det vigtigt, at det foregår under bedst tænkelige forhold!

I mit arbejde lægger jeg stor vægt på et godt og tillidsfuldt samarbejde med jer forældre, så vi ved fælles hjælp, kan arbejde målrettet på at gøre børnene robuste, så de på bedste vis er klar til de udfordringer, som livet byder.

Som person er jeg kærlig, omsorgsfuld, rummelig, glad og positiv. Jeg er god til at justere mig og møde børn såvel som voksne, der hvor de er, så alle føler at de bliver set og hørt.

Jeg vægter udelivet meget højt, så vi er meget ude – i både kortere og længere tid. Vi går f.eks. en tur i nærområdet, ned til legepladsen eller leger i haven.
Når vi er inde, bruger vi bl.a. tid på at synge, danse, læse, være kreative med f.eks. Maling, tegning, klippe klistre.

Fordi jeg vil kun det allerbedste for jeres børn, jeg kan give dem trygge omgivelser, med masser af plads til at boltre sig på både inde og ude. Her hos mig får børnene lov til at være børn