Lone Pedersen

Jeg hedder Lone og er født 1969
Jeg har været dagplejer siden 2003
I 2010 tog jeg uddannelsen som pædagogisk assistent
Jeg bor sammen med min mand Torben
Jeg bor på en rolig villavej og har indrettet legeområde i baghaven
I mit arbejde med børnene, ser jeg det som min vigtigste opgave at give dem en tryg, glad og lærerig hverdag.
Det gør jeg ved at være nærværende og skabe forudsigelighed.
Jeg har let til smil og en god latter sammen med voksne og ikke mindst med børnene. Det giver en god følelse når vi griner sammen.

Hver dag har jeg fokus på børnenes udvikling og trivsel, samt skaber mulighed for at der er plads til fordybelse og til at gribe nuet.
Vi bruger tid både indendørs og udendørs, men vi er ude hver dag hvis vejret tillader det.
I hverdagen veksler vi mellem fri leg ude og hyggestunder inde. Der er ro til højtlæsning og plads til at tumle, synge,  danse og pjatte.
Vi går i legestue hver 14. dag.

Jeg vægter omsorg, nærvær og tryghed meget højt, samtidig tilstræber jeg at have et åbent og ærligt samarbejde med forældrene, så vi sammen kan gøre det bedste for jeres barn.