Signe Broberg Pilgaard

Jeg hedder Signe, og jeg er født i 1990. Jeg har været dagplejer siden januar 2024.
Jeg er gift med Peter, og sammen har vi 4 børn. Isabella fra 2012, Noah fra 2014, Rosa fra 2019 og Sebastian fra 2022.
Vores hus er 100% røg- og dyrefrit. Vi har en god lukket garage, hvor der er plads til opbevaring af barnevogn i hverdagen.

Jeg har en dejlig lukket have med en stor terrasse, hvor der er plads til at leg og boltre sig.
Jeg bestræber mig på, at vi kommer ud dagligt. Det kan være en tur i haven, på tur rundt i byen, besøg hos kollegaer eller på tur i ladcyklen, så vi kan komme lidt længere omkring.
Vores dagligdag foregår i mit køkken-alrum, hvor der er god plads til at lave små legestationer rundt i rummet.
Vi går i heldagslegestue med dagplejerne fra Agersted hver 14. dag.

Jeg lægger vægt på omsorg og nærvær og møder det enkelte barn og hele børnegruppen i deres behov.
Jeg tilstræber at give børnene en tryg hverdag, med genkendelige rutiner.
Jeres barn vil blive en del af familien, da mine egne børn vil være hjemme både om morgenen og om eftermiddagen, samt på fridage. Dog er det vigtigt at understrege at jeg vægter det gode forældresamarbejdet højt, da jeg syntes tillid og åben kommunikation er vigtig og at jeg derfor er bevidst om at når jeg har dagplejebørn, så er jeg på arbejde og der skal være tid til den gode overlevering både morgen og eftermiddag.