Nana Sundby

Det gode, trygge og meningsfulde børneliv - har ALTID haft en helt særlig plads hos mig - både i et personligt og fagligt perspektiv.

Jeg hedder Nana (f. 1985), er lykkeligt gift, og Mor til 3 dejlige drenge. Jeg er uddannet ergoterapeut og har 10 års (special)pædagogisk erfaring på børneområdet. Min familie og jeg bor på et naturskønt nedlagt landbrug med en stor havepark, skov og køkkenhave - beliggende 250 meter fra skole/børnehave. Jeg er et tålmodigt, handlekraftigt og varmt familie-hygge-menneske, der sætter pris på det nære og værner om livet og dets muligheder.

Det er af stor betydning for mig, hver dag at være en tryg, nærværende og motiverende omsorgsperson for børnene; en omsorgsperson, som møder og tilbyder børnene en hverdag med masser af smil, leg og læring kombineret med trygge, tydelige, udviklende og genkendelige rammer - med plads til det impulsive og til at følge børnenes initiativer.

Jeg nyder at være sammen med børnene og styrke dem i at tro på sig selv, og støtte børnene i at være så selvhjulpen som muligt i alle hverdagens aktiviteter.

Børnenes trivsel, bevægelsesglæde samt sansemotoriske- og sproglige udvikling er overvejende i fokus, og dyrkes gennem legende, lærende individuelle og udviklende fællesskaber i hverdagens aktiviteter.
Hverdagens aktiviteter er fuld af forskellige måder at lære på med masser af sanseoplevelser med alt fra; historielæsning, gymnastik, fodbold, dans, børneyoga, sang - musik og sjov, rim og remser, forskellige kreative udfoldelser, ture ud af huset/ud i det blå, samt oplevelser i og med naturen.
Hver måned besøger vi bogbussen og børnehaven, samt er i heldagslegestue, hvor vi mødes med de andre dagplejebørn og dagplejere i Klokkerholm.

Kære Forældre og Guldklumper
Jeg vil gøre mit bedste for skabe en tryg, meningsfuld og nærværende hverdag i dagplejen, hvor I trives.

En hverdag i børnehøjde fyldt med hjertevarme, smil og omsorg - udvikling, læring og dannelse gennem leg, kreativ udfoldelse, sang og musik, udeliv, fællesskaber og bevægelsesglæde.

Jeg ser frem til at møde Jer og lære Jer at kende. Samt til et trygt og værdifuldt samarbejde med Jer forældre omkring jeres guldklump - Vi er hinandens forudsætninger for starten på det gode børneliv.

Velkommen i Nana’s dagpleje på `Bachsminde´ - her er der plads til børnelivet.