Mette Rise Kristiansen

Jeg hedder Mette Rise Kristiansen jeg er født i 1982.
Jeg er født og opvokset i Serritslev, og her bor jeg sammen med min mand Lars og sammen har vi 3 børn Andreas, Mikkel og Sofie.
Jeg startede som dagplejer i 2018 og er rigtigt glad for mit arbejde, arbejdet med børn giver mig så meget i min hverdag.

Jeg nyder at være sammen med børnene både inde og ude. Jeg elsker at bruge naturen omkring os og ikke mindst vores lokal skov, hvor der er en dejlig legeplads med gynger, sandkasse og sjove bakker, dette er med til at udfolde os motorisk.
Når vi er indenfor maler vi, samler pudsespil, danser, synger vi, læser i bøger og leger.

Jeg vil gøre alt for, at jeres barn føler sig trygge og jeg vil støtte dem bedst muligt i deres udvikling og trivsel, så de er klar til at komme i børnehave, når den tid kommer.
Jeg følger kommunes kostpolitik med sund og varierende kost.