Pernille Vistisen-Led

Jeg hedder Pernille og er fra 1984. Jeg bor i Jerslev sammen med mine fire børn, Emma (2007), Victor (2009), Anna (2012) og Emil (2015).
Mine børn vil være en naturlig del af hverdagen både morgen og eftermiddag, samt i nogle ferie og de nyder samværet med dagplejebørnene  – både de og jeg er selvfølgelig bevidste om at jeg i dagplejens åbningstid er på arbejde .
Jeg startede som dagplejer 1.oktober 2023, efter at have arbejdet inden for sundheds og plejesektoren i 14 år – de seneste 3 år som Social og sundhedsassistent.
Jeg ser mig selv som en glad, omsorgsfuld og pligtopfyldende person.

Hos mig er børnenes legerum i køkken/alrummet. Der er god plads til både stille leg, men også dukkevogne, traktor, dans og motorik.
Vi er ude hvis vejret og børnegruppen tillader det. Enten i haven, på Multibanen, eller i Anlægget.
Inde er der plads til fri leg, kreativitet ( det er dog ikke min stærkeste side😅), sang, dans og motorik.
Vi går til gymnastik i hallen sammen med andre dagplejere en gang om måneden og er i heldagslegestue hver 14. Dag. Det giver børnene mulighed for at lege med andre børn og møde de dagplejere som jeg er i gruppe med. En gang om måneden har vi også mulighed for at besøge børnehaven.
Det betyder meget for mig at børnene får en god dag med nærvær og anerkendelse. At de er trygge, glade og at de trives.

At give børn en god start på livet er vigtig for mig. Så at kunne tilbyde et hjem, hvor både børn og forældre føler sig velkomne og trygge betyder meget.
Jeg fortæller gerne om barnets dag, og forventer også at I fortæller mig hvis der er ting der spiller ind på barnets trivsel.
Jeg går på arbejde hver dag, for at give JERES barn den bedste dag – håber vi ses 😊