Anna Marie Christensen

Jeg hedder Anna Marie, jeg bor sammen med Keld, vi har 2 små hunde, Esmaralda og Smutti (race Shih Tzu), som selvfølgelig er lukket fra børnene.
Jeg har været dagplejer siden 1993. Vores hjem er røgfrit. Jeg bruger det meste af vores hjem, til at passe jeres dejlige børn, vores have er overskuelig, med legehus, sandkasse og mange køretøjer, vippe og rutsjebane.

Vi synger, og danser næsten hver dag. Vi er optaget af de 4 årstider, traditioner, motorik, i køkkenet…. Laver en lang bane med forskellige udfordringer. Vi læser bøger og bruger sprogkasser fra biblioteket med fokus samtale/ leg. Vi bygger med klodser/ magneter.  Vi leger i haven, udforsker hvad der kribler og kravler, men vigtigst af alt vi hygger os og mærker efter, hvad vi har mod og lyst til i dag.
Jeg arbejder med faste rutiner, som børnene lærer at kende. Vi går til gymnastik i hallen en gang om ugen, sammen med andre kollegaer.
Jeg er i gruppe med 4 kollegaer, vores grupper hedder Mariehønen, vi går i heldagslegestue hver 14 dag.

Det er skønt at arbejde med børn, der er aldrig to dage der ens. Jeg synes det er vigtig, og jeg gør mig umage med at se, høre og møde jeres barn, der hvor barnet er lige nu og her. Være med til, at gøre jeres børn så selv hjulpet som muligt, i forhold til børnehave. Hos mig er der omsorg, nærvær tryghed og sjov. Jeg lægger vægt på et åbnet og ærligt forældre samarbejde, hvor I som forældre føler jer trygge.