Helle Toft Christensen

Jeg hedder Helle og er gift med Jacob, sammen har vi 2 børn, Mads (årgang 2006) og Nanna (årgang 2009). Vi har en kanin der hedder Henning og bor i et 100% røgfrit hjem og ingen af os ryger. Jeg har været dagplejer siden 2007 og elsker mit arbejde med børnene.
Jeg er certificeres DGI dagplejer. Jeg har kursus i førstehjælp, for tidlig fødte og ICDP-niveau 1.

Vores hverdag er fyldt med leg, både inde og ude. Vi kan også lide at danse, synge, læse bøger og være kreative. Vi bruger gerne de tilbud og muligheder byen har, bl.a Hedelund, biblioteket, legepladser, en tur til hestene og en gåtur på stierne.
Vi går til gymnastik en gang om ugen på Søndergade skole, heldagslegestue hver 14. dag og får besøg af bogbussen en gang om måneden. Vi nyder også at være sammen med kollegaer og deres skønne børn.
Vi øver selvstændighed da det giver børnene et godt selvværd og det er med til at gøre dem klar til børnehavelivet.
Der tages naturligvis hensyn til særlige behov det enkelte barn måtte have.

Det er vigtigt for mig at børnene har en hverdag i trygge rammer, vi arbejder med gode rutiner, da det giver tryghed for børnene og det er med til at dygtiggøre dem.
Det er også vigtigt at børnene har det sjovt, mens de udvikler sig i det tempo som passer til dem.
Jeg vægter et godt forældresamarbejde, syntes det er vigtigt at vi er være åbne og ærlige for hinanden, så vi giver jeres barn de bedste udviklingsmuligheder.